• WWW.SZKARADOWO.EDU.PL
  • SZKOLNA GRUPA OBRZĘDOWA
  • NOWA SALA SPORTOWA
  • BOISKO WIELOFUNKCYJNE

W dniach 8-10 maja klasa 5, 6 i 7 wyjechała do stolicy naszego kraju – Warszawy. Zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca miasta m.in.: Stare Miasto z Kolumną Zygmunta III Wazy i Zamkiem Królewskim, Krakowskie Przedmieście z Pałacem Prezydenckim, Barbakan, Plac Piłsudskiego z Grobem Nieznanego Żołnierza, Pałac Kultury i Nauki, Dworzec Centralny, budynek Sejmu RP, Belweder i na koniec pierwszego dnia udaliśmy się do przepięknych Łazienek Warszawskich z Pałacem na Wodzie. Drugi dzień zaczęliśmy od wizyty w Centrum Nauki Kopernik, następnie udaliśmy się do Narodowego Muzeum Techniki, a stamtąd warszawskim metrem pochaliśmy zwiedzić Stadion Narodowy. W drodze do hotelu zatrzymaliśmy się też na lotnisku Fryderyka Chopina, gdzie z tarasu widokowego planowaliśmy kierunek lotu następnej wycieczki 🙂. Ostatni dzień zaczęliśmy wizytą w Parku w Żelazowej Woli, gdzie zwiedziliśmy też dom urodzenia Fryderyka Chopina. Na zakończenie trzydniowej wyprawy udaliśmy się do Parku Wodnego Suntago, gdzie na licznych zjeżdżalniach i basenach można było wyszaleć się po wyczerpującym zwiedzaniu. Dziękujemy panu Leszkowi za organizację wycieczki oraz wychowawcom: Mirosławowi Barteczce, Dawidowi Gawreckiemu i Pawłowi Jaworskiemu za opiekę.