• WWW.SZKARADOWO.EDU.PL
  • SZKOLNA GRUPA OBRZĘDOWA
  • NOWA SALA SPORTOWA
  • BOISKO WIELOFUNKCYJNE

W dniach 17-18 maja br., klasy III i IV wraz z wychowawczyniami panią Ireną Trembecką, Izabelą Goździk, Katarzyną Chmielarczyk oraz Aleksandrą Zaradną, wybrały się na dwudniową wycieczkę do Biskupina. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wizyty w Gnieźnie, a tam zobaczyliśmy Muzeum Początków Państwa Polskiego oraz Katedrę, przespacerowaliśmy się Traktem Królewskim, a następnie udaliśmy się do Biskupina. Po pysznym obiedzie, nasz pan przewodnik, zabrał nas do Rezerwatu Archeologicznego, gdzie oprócz zwiedzenia, dodatkową niespodzianką był rejs statkiem po Jeziorze Biskupińskim. Kolejną atrakcją tego dnia były zajęcia dydaktyczne- strzelanie z łuku. Pełni wrażeń, po wspólnym grillu, spędziliśmy czas na wspólnej zabawie i poszliśmy spać. Drugim dzień naszej wycieczki zaczęliśmy od zwiedzania Interaktywnego Muzeum Rybactwa, a następnie odbyły się zajęcia lepienia w glinie i malowania na szkle. Przedostatnim punktem wycieczki był przejazd kolejką wąskotorową do Wenecji, a tam zwiedzanie Muzeum Kolejki Wąskotorowej oraz Ruin Zamku. Nie mogło również zabraknąć czasu na pamiątki. Po pysznym obiadku, zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do domu.